A Foxpost rendszerösszeomlás miatt a várható kézbesítési idő megnövekedhet.

Bevezettük az INGYENES visszaküldést! Tudj meg többet!

Gyakran Ismételt Kérdések

Ezen az oldalon segítünk, hogy a gyakran felmerülő kérdésekre választ találj :)

GYIK

Rendelések

Mi van akkor, ha beszélni szeretnék valakivel?

Mi is szeretnénk beszélni veled! Lépj velünk kapcsolatba, ha bármilyen kérdésed, aggályod vagy visszajelzésed van. Biztosan válaszolunk 48 órán belül. Felhívjuk figyelmedet, hogy a pénteken küldött megkeresésekre a következő hétfőn válaszolunk, de lehetséges, hogy hamarabb is.

Amennyiben telefonon szeretnél kapcsolatba lépni velünk, úgy a Kapcsolat oldalon találod az üzleteink elérhetőségeit. Nyitvatartási időben kollágáink szívesen válaszolnak telefonon is a megkeresésekre. Kérlek vedd figyelmebe, ha az üzletben vásárló tartózkodik, akkor kollégáink nem tudják felvenni a telefont, viszont mindent megtesznek azért, hogy mihamarabb visszahívjanak.

Cégként Tudok Vásárolni?

Természetesen igen!

Egy kicsit kacifántos a technikai megoldása ennek, de pár egyszerű lépésből áll:)

A Kosár oldalon az Adószám mező kitöltésével, majd a Pénztár oldalon a Cégnév megadásával automatikusan Áfa-s számla kerül kiállításra. Kérlek, pontosan add meg az adószámod, különben nem lesz megfelelő az adatszolgáltatás a NAV felé. (pl.:25790564-2-43)

Ha segítségre van szükésged, írj nekünk bátran! :)

Egészségpénztári Kártyával tudok vásárolni?

Sajnos nem. Jelenleg nem áll módunkban biztosítani az egészségpénztári kártyával történő vásárlást, de minden üzletben tudunk Egészségpénztári Számlát kiállítani, illetve online is!

Egészségpénztári Számlát tudok kérni a vásárlásról?

Igen! Minden üzletünkben és online is tudunk EP számlát kiállítani. Amennyiben online adod le a rendelésed, és EP számlát szeretnél kérni a vásárlásról, akkor írj nekünk egy emailt, amiben megadod a szükséges aatokat a számla kiállításához.

Ne ijedj meg, ha kapsz egyből egy standard számlát is a vásárlásról. A számlákat mi automatikusan állítjuk ki, minden vásárlást követően, azonban az EP számlát manuálisan állítjuk ki számlázó programunkban. Amint írsz nekünk, hogy EP számlára van szükséged, mi sztornózzuk a korábban kiállított standard számlát, és kiállítjuk a megadott adatok alapján az EP számlát. Minderről értesítéseket is fogsz kapni a megadott emailfiókodban, hogy mindenről ídőben tájékoztatva legyél!

Rákerülhet a számlára a gyógypapucs, gyógycipő stb. kijelentés?

Sajnáljuk, de nem. Csak és kizárólag olyan lábbelik esetében kerülhet rá a számlára a "gyógy" kijelentés, amelyek ezzel a besorolással rendelkeznek. Kérlek érdeklődj az üzletben, vagy telefonon, hogy az adott lábbeli rendelkezik-e a megadott besorolással. Sajnos ez a lista gyakran változik, így nem tudjuk ezt mindig frissíteni online.

Tudom törölni a rendelésemet?

Teljesen megértjük, mi is gyakran változtatunk a véleményünkön! Bár szeretnénk, jelenleg sajnos nem tudjuk módosítani vagy törölni a megrendelést, miután az leadásra került. Reméljük, hogy a jövőben lesz majd lehetőségünk egy törlési időablakot biztosítani. Ha az áru(ka)t mégsem szeretnéd megtartani, kicserélheted egy másik termékre, vagy visszaküldheted visszatérítésért.

Szállítás

Mely országokba szállítunk?

Jelenleg csak Magyarország területén szállítjuk ki a rendeléseinket, de egyedi kérésekre meg tudjuk oldani a szállítást a környező országokba is. Ebben az esetben nem áll módunkban utánvételes fizetést biztosítani, és egyedi szállítási árat tudunk biztosítani a megrendeléshez.

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem

Készleten lévő termékek esetén: 1-2 munkanap. (az esetek 95%-a).

Előfordul, hogy épp elfogyott a termék az üzletből, de a nagykereskedésben még elérhető: +1 munkanap

Maximum 5 munkanap alatt a termékeinket kiszállítjuk.

Minden más esetben egyénileg értesítünk a várható szállítási időről, amit elfogadhatsz, vagy el is állhatsz a vásárlástól. :)

Mennyibe kerül a szállítás?

40.000 Ft feletti rendelési érték esetén a kiszállítás ingyenes (kivéve MPL)

  • Foxpost Csomagautomatába szállítás esetén: 1141 Ft
  • GLS Csomagautomata/ Csomagpont: 1791 Ft
  • GLS házhozszállítás: 2172 Ft (+ 700 Ft, ha utánvéttel fizeted)
  • MPL házhozszállítás, automata, posta pont: 1990 Ft vagy 990 Ft + extra díjak*

*a kötelező MPL szállítás esetében plusz csomagolási és kezelési költséget számítunk fel.

Visszaküldés, visszatérítés

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Meggondoltad magad?

Nem probléma!

14 napon belül kérdés nélkül visszaadjuk a visszaküldött termék árát! Csak kövesse az alábbi lépéseket:

Kérlek olvasd el a Visszaküldés & Visszatérítés szabályzatunkat, hogy részletesen tájékozódhass a visszaküldés módjáról és lehetőségeiről.

Mennyi idő alatt érkezik meg a visszatérített pénzem?

2 opció van:

  • Ha utánvétes a rendelés, akkor a visszaküldött termék beérkezése után aznap elindítjuk az utalást, ami másodperceken belül visszaérkezik a számládra.
  • Ha bankkártyával fizettél, akkor a visszaküldött termék beérkezése után azonnal elindítjuk a visszatérítést, ami általában másodpercek alatt visszakerül a kifizetett összeget a számládra, (de maximum 10 nap alatt érkezik meg a pénz.) Kevés esetben, de volt már rá példa, hogy valóban csak a 10. napon érkezett vissza a visszatérített összeg. A viszatértett összeg általában nem új tételként jelenik meg a számládon, hanem a korábbi kifizetés lesz törölve.

Továbbra sem találtad meg a választ a kérdésedre?

Ha továbbra is megválaszolatlan kérdéseid vannak, írj nekünk üzenetet itt, vagy írj email-t a rendeles@gyogyuzlet.hu-ra