Visszaküldés:
14 napon belül kérdés nélkül visszaadjuk a visszaküldött termék árát!
A termék visszaküldésének igényléséhez kövesd az alábbi lépéseket:
- Lépj kapcsolatba velünk a rendeles@gyogyuzlet.hu email címen.
- Az email-be írd bele a rendelésed számát!!
- Utánvétes vásárlás esetén, kérlek írd meg a bankszámlaszámodat is, hogy tudjuk hová kell visszautalnunk a visszatérítendő összeget.
- Válaszd ki, hogy hogyan szeretnéd visszaküldeni a csomagot (Foxpost, GLS, vagy személyesen intézed - részletek lejjebb)
- Várd meg a válasz emailt a visszaküldési igény elfogadásáról.
- Küldd vissza a terméket a 4. pontban kiválasztott módszerrel.
- Amint beérkezik a termék, azonnal indítjuk a visszatérítést.
További információkat az elállásról itt találsz: LINK.
Figyelem! A hatályos jogszabályok alapján higiéniás és egészségvédelmi okokból nem váltható vissza az olyan zárt csomagolású termék, amely már fel lett próbálva. Ilyen termékek többek között a talpbetétek, fehérneműk, kompressziós harisnyák, vércukormérők, tesztcsíkok, zárt csomagolású gyógypárnák, és egyéb higiéniai termékek.
3 lehetőség a termék visszaküldésére:
- Foxpost csomagautomatán keresztül – Ingyenes, Mi fizetjük ki helyetted!
- Regisztrálj a Foxpost oldalán (https://foxpost.hu/) vagy applikációján keresztül, majd lépj be a Foxpost felhasználói fiókodba és válaszd ki a "Csomag visszaküldése" menüpontot.
- Válaszd ki, hogy milyen kiszállítási móddal rendeltél, majd add meg a szükséges adatokat. Ha nem Foxpost-tal rendeltél tőlünk, akkor a legördülő menüből kell kiválasztanod a Gyógyüzlet Kft-t. Ha Foxpost-os szállítással rendeltél tőlünk, akkor a kiszállításkor kapott nyitókódodat kell megadnod.
- Ezután a Foxpost egy feladási kódot generál, amellyel ingyenesen leadhatod a csomagodat a bármelyik Foxpost automatánál. Nincs szükség papírra vagy nyomtatásra, a visszaküldés teljes folyamata elektronikus.
- Keresd fel a legközelebbi Foxpost automatát, amelyet a csomagautomata kereső segítségével könnyen megtalálhatsz. Az érintőképernyőn válaszd ki a csomagvisszaküldés opciót, majd írd be a kapott kódot, és helyezd be a csomagot! Kész is :)
- Cégünk teljes mértékben fedezi a Foxpost automatás visszaküldés díját (kivéve, ha a termék túl nagy méretű, amely esetben másik lehetőséget kell választanod).
- (A Foxpost visszaküldés általános tájékoztatója, melyet a Foxpost biztosít: LINK)
- Egyénileg juttatod vissza a csomagot - Önköltséges
- Dönthetsz úgy, hogy egyszerűbb és gyorsabb, ha személyesen viszed vissza a megrendelt csomagot valamelyik üzletünkbe vagy saját szervezésben bármely csomagküldő szolgálattal küldöd vissza a termékeket valamelyik üzletünkbe. Ebben az esetben a visszaküldés teljes díja Téged terhel. Nem áll módunkban megtéríteni a visszaküldés díját és az azzaél járó költségeket. Az üzleteinkről és címeikről itt találsz további információt: Üzleteink.
- GLS futárszolgálatot küldünk - 2499 Ft.
- Ha szeretnéd, vagy a többi megoldás nem megfelelő számodra, akkor jelezd nekünk és GLS futárt küldünk házhoz a csomagodért, melynek díja 2499Ft. Ezt a díjat levonjuk a visszatérítés összegéből.
Visszatérítés:
Ahogy fent, a 7-es pontban is láthattad, amint beérkezik hozzánk a csomag, leellenőrizzük a csomagban lévő termékek állapotát, és indítjuk is a visszatérítést.
- Amennyiben a vásárlás összegét bankkártyával egyenlítetted ki, a visszatérítés szintén a bankkártyádra történik. A visszatérítési folyamat elindításától számítva legfeljebb 10 napon belül érkezik meg az összeg, bár a legtöbb esetben ez néhány percen/órán belül megtörténik. Előfordulhat azonban, hogy a teljes 10 nap szükséges a tranzakció lezárásához. Ez egy rajtunk kívül álló folyamat, így sajnos nem tudjuk meggyorsítani. Fontos tudnivaló, hogy a visszatérített összeg nem új tételként jelenik meg a bankszámládon, hanem a korábbi kártyás fizetés lesz visszavonva.
- Ha utánvéttel fizettél, beleértve azt az esetet is, amikor személyes átvételnél bankkártyával rendezted a vásárlást, de utánvét volt megjelölve fizetési módként, akkor minden esetben a bankszámládra utaljuk vissza a visszatérítendő összeget, általában 1-2 munkanapon belül.
- Fontos megjegyezni, hogy készpénzt semmilyen körülmények között nem áll módunkban visszaadni, még abban az esetben sem, ha a rendelésedet személyes átvételkor készpénzzel fizetted ki. Mivel internetes vásárlásról van szó, ezt elkülönítetten kezeljük a bolti vásárlástól, ahol készpénzes fizetés nem lehetséges. Természetesen, ha bolti vásárlásról van szó, akkor ez a szabály nem érvényes, és a fizetési módnak megfelelően történik a visszatérítés.
Ha bármilyen további kérdésed vagy kérésed van, bátran írj ügyfélszolgálatunknak (rendeles@gyogyuzlet.hu), és mi mindent megteszünk, hogy a lehető leggyorsabban válaszoljunk!